נתניהו: "לא רציתי הרג וחטיפות של חיילי צה"ל"

אתר קול חי No Comments on נתניהו: "לא רציתי הרג וחטיפות של חיילי צה"ל"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסוף השבוע התראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו לחדשות ערוץ 2 לראיון נרחב אותו ציטטנו מתוך אתרי חדשות ערוץ 2. הראיון ניתן כתב המדיני אודי סגל בתוכנית אותה הגישה דנה וייס.

נתניהו ציין כי חמאס לא קיבל מאומה בהסכם הפסקת האש "נמל, שדה תעופה, משכורות, אסירי שליט – הכול נפל", הדגיש. "קיבלתי את ההחלטה עם שר הביטחון והרמטכ"ל. היו חריקות בחוץ, אבל בסוף זה התנהל כמו שצריך. צה"ל הלם בחמאס בצורה פנטסטית, אחרי שהשמדנו להם מאות עמדות הם התקבצו לתוך המגדלים. היינו צריכים להכניס את הכוחות למנהרות, וברגע שזה טופל לא רציתי הרג וחטיפות של חיילי צה"ל".

בנוגע להבטחת שר האוצר לפיד שלא יעלה מיסים אמר רה"מ כי "קודם כל צריך להעלות את תקציב הביטחון, יש כמה אפשרויות".

נתניהו מאמין כי תושבי עוטף עזה לא איבדו בו את האמון. "הייתי בדרום, נפגשתי עם עשרות ראשי רשויות שהביעו אמון ותמיכה באיך שניהלנו את המערכה", אמר. על המבצ בעזה הוא התבטא "הם מבודדים ולא יכולים להבריח נשק, אבל לא אקבל טפטופים".

"נוצרה כאן מציאות חדשה של מספר לא קטן של מדינות שמזהים את האיומים עליהם והן מתייחסות לישראל כשותף פוטנציאלי ולא כאויב. האם השותפות הזו תביא להזדמנויות? צריך לבדוק את זה בביטחון ואחריות" זה היה הסברו למה שקרא 'אופק מדיני' בנואם בתום המבצע.

לשאלה על יחסיו עם אבו מאזן אמר נתניהו כי הוא קורא לו לבחור בישראל ולא בחמאס. "אין לנו בעיה שהרשות הפלסטינית תיכנס לעזה, יש לנו בעיה שחמאס ייכנס ליהודה ושומרון. לא דיברתי עם אבו מאזן ישירות, אבל יש קשרים כל הזמן. אני חושב שזה תלוי יותר במדיניות שהרשות הפלסטינית תנקוט". אמר.



0 תגובות